Nové detaily o Oculus Rift přímo od jeho hlavního tvůrce

Palmer Luckey v rozhovoru se zahraničním webem prozradil spoustu zajímavých informací. Potěší třeba plánovaná cenová strategie. Promluvil rovněž o kompatibilitě s Xbox One a celkové spolupráci s Microsoftem.

Britský Eurogamer si k rozhovoru pozval jednoho z primárních tvůrců virtuální reality Oculus Rift. Palmer Luckey poskytl zajímavé odpovědi na spoustu různorodých otázek. Luckey nemá s konkurencí problém a její přítomnost dle něj hlavně potvrzuje, že virtuální realita bude již brzy velký byznys. Také zdůraznil, že stále mají významný technologický náskok.

Potenciální zájemce asi nejvíce zaujme odpověď na otázku ohledně ceny. Prý se nechtějí snažit vydělávat na hardware. Hlavním cílem je odstartovat virtuální odvětví. Cena má být oznámena koncem tohoto roku, kdy začnou předobjednávky.

Na ovladačích Oculus Touch začali pracovat již před 2 lety. Budou se prodávat v páru, jinak by to prý pro ovládání nedávalo moc smysl. Dorazit mají několik měsíců po samotném headsetu.

Kompatibilita s Xbox One má být rozšíření současného streamování do PC. Oculus vás přenese do velkého kina, kde si hry budete moci vychutnat. Myslí se také na režim rozdělené obrazovky, kde oba hráči uvidí jen svoji část.

Hlavní spolupráce s Microsoftem spočívá v integraci Oculus Rift přímo do Windows 10 a také optimalizaci pro DirectX 12. Dále spolupracují také s Nvidií a AMD.

Celý rozhovor si můžete v angličtině přečíst na Eurogamer.net.



Tagy: oculus riftvirtuální realita

comments powered by Disqus