Recenze: Natec Genesis H70 – hlasitý hráč

Společnost Natec nám kromě myši a podložky, které jsme již otestovali, zapůjčila i herní headset H70. Dokáže nás i přes svou nízkou cenu ohromit?

Vzhledově se headset opravdu povedl. Matná černá v kombinaci s červenými doplňky působí stylově. Hlavový most s měkkou výplní a imitací kůže přechází v náušníky přes tenké červené výztuže. Imitaci kůže nalezneme i na náušnících. Uvnitř se pak skrývají 40mm měniče kruhového tvaru, které hrají opravdu hlasitě. Ale o tom až později. Levý náušník nese na své vnější části mikrofon, který kombinuje použití gumy i plastu. Díky gumové části je dobře ohebný, což dohromady s možností jej otáčet o cca 300 ° znamená ideální nastavení pro každého uživatele. Z levého náušníku taktéž vychází i červený pogumovaný kabel s délkou 2,3 m a ovládáním hlasitosti a mikrofonu. Nevím, jestli tento prvek navrhoval jiný designér, ale k jinak opravdu stylovému a pěknému headsetu se opravdu nehodí a doslova bije do očí. Perfektní pohodlí si u H70 užijí jedinci se širší hlavou, u užšího tvaru hlavy je trochu problém s doléháním náušníků, a tím i tlumení okolního ruchu. Celkově je ale headset pohodlný a ani po pár hodinách na hlavě neobtěžuje.

Zvukové podání je dobré se slušně vykreslenými basy, středy i výškami. Basy nejsou zbytečně přehnané a celkově je tak podání vyvážené. Při hraní her nás příjemně překvapila vysoká maximální hlasitost, která se ale snaží zastínit méně detailní zvuk. Tento neduh vynikne zejména při poslouchání hudby s různorodými hudebními nástroji. Zklamáním je ovšem mikrofon, zejména jeho slabá citlivost. Nejen, že hodně šumí, ale více než nás bylo slyšet okolní ruchy. Ovládání na kabelu působí velmi křehkým dojmem, ale fungovalo bez problému. Naopak nás velice potěšila délka kabelu, zde by se měli mnozí výrobci inspirovat.

Suma sumárum má headset dost chyb, ovšem za cenu kolem 600 Kč je to vždy o kompromisech. Pokud tedy hledáte hlasitá sluchátka pro hraní her a menší detailnost zvuku vám nevadí, můžeme jen doporučit. Ale mikrofon si radši pořiďte externí.

Závěrečné shrnutí

• Design
  • Hlasitost